Cum să ai un canal de YouTube de succes – 6 detalii esențiale

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Youtube
Pixabay.com

YouTube este un Site Web unde utilizatorii pot încărca și viziona materiale audio-video. Acesta a fost creat în februarie 2005 de Chad Hurley, Steve Chen și Jawed Karim.  În prezent, YouTube este cea mai folosită aplicație de acest fel.

Mai jos veți găsi câteva sfaturi care vă vor ajuta să dețineți un canal popular.

1. PLANIFICAȚI-VĂ VIDEOCLIPURILE

Cu siguranță va fi mult mai ușor dacă vă organizați videoclipurile. Stabiliți-vă un program bine pus la punct, astfel încât audiența să fie activă în momentul publicării. Instrumentele Google vă arată exact statisticile pe care trebuie să le urmăriți zi de zi.

2. ACHIZIȚIONAȚI-VĂ APARATURA NECESARĂ

Calitatea conținutului contează enorm când vine vorba de abonați, aprecieri, comentarii și distribuiri. De aceea, nu uitați să țineți cont de faptul că echipamentul tehnic trebuie să fie la un nivel ridicat. Bineînțeles, orientați-vă după bugetul dumneavoastră, dar nu ezitați să vă cumpărați ceea ce considerați că merită costurile. Trepiedul, camera foto-video și programul de editare sunt fundamentale în a obține notorietate.

3. COLABORAȚI CU ALTE CANALE

Orice colaborare din realitate se poate transforma, negreșit, și în una pe YouTube. Intrați în direct, creați filmulețe cu persoane cunoscute care au la rândul lor un canal popular. Publicul va aprecia ideea că două canale au lucrat împreună la un proiect sau documentar, astfel că lumea va dori cât mai mult conținut din partea celor doi producători.

4. UTILIZAȚI TOT CEEA CE VĂ OFERĂ MENIUL DE EDITARE PE YOUTUBE

Înainte să publicați un videoclip, completați rândurile din meniul de editare de pe YouTube. Folosiți etichete, umpleți descrierea, adăugați carduri, butoane și subtitrări în videoclip. În plus, aveți grijă ce bifați la tipul videoclipului – Licență YouTube Standard sau Creative Commons. Preferabilă ar fi a doua variantă. De ce? Pentru că prima opțiune vizează strict conținutul personal, neconcordând cu filmulețe luate de la altcineva, care vor să fie încărcate din nou. Creative Commons vă previne din a vă fi șterse videoclipurile, din cauza drepturilor de autor. La trei abateri de la norme, YouTube vă va elimina contul și nu veți mai avea acces la el. Așadar, urmați Creative Commons. Orice detaliu contează!

5. NU LUAȚI ÎN SEAMĂ COMENTARIILE JIGNITOARE

Din păcate, YouTube-ul are și dezavantajele sale, unul dintre ele fiind mesajele negative. Încă o problemă ar fi aceea că mulți creatori de conținut se lasă influențați de audiența lipsită de educație și renunță. Continuați-vă drumul, postați regulat și demonstrați că sunteți un proprietar responsabil, matur. Astfel, vă auto-atribuiți însușiri pozitive, iar audiența va ține cont de acest lucru.

6. PUNEȚI TITLURI SCURTE ȘI LA OBIECT

Încercați să surprindeți esențialul când sunteți pe punctul de scrie titlul videoclipului. Verificați din nou la ce temă face referire conținutul și vă veți da seama ce se potrivește cel mai bine. Nu în ultimul rând, puteți atașa și diverse hashtag-uri, desigur, relevante!

În concluzie, abordați o atitudine calmă, fără grabă și agitație, când vine vorba de a posta pe YouTube. Nu uitați că lucrurile mărețe cer timp. Important e ca dumneavoastră să vă urmați visurile, țelurile, indiferent de impedimentele din Social Media. Un YouTuber apreciat de ceilalți utilizatori este acela care știe să combine utilul cu plăcutul, care presară și veselie printre rânduri. 

→ Pentru alt articol din zona media, dați click aici.

 261 total views,  2 views today

1 thought on “Cum să ai un canal de YouTube de succes – 6 detalii esențiale”

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *